Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 20:34:28 +0200

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01299 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, Pärnu mnt 13, Rapla 
maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 20153 Lelle Jaama tee// 20153 Lelle 
jaama tee L1// Pärnu mnt 10, Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 20153 
Lelle Jaama tee// 20153 Lelle jaama tee L1// Pärnu mnt 10// Roheluse, Rapla 
maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, Pärnu mnt 13, Rapla maakond, Kehtna 
vald, Lelle alevik, Pärnu mnt 13, Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 
Pärnu mnt 13, Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, Pärnu mnt 13 
(Kauplusehoone, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Sademeveetorustik, Tuletõrje veevõtukoht) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teie DP kooskõlastus 07.03.2023 nr 
7.2-2/23/3862-2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26899692>  (menetlus nr: 
416175), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister